Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 11:02:31 +0200

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/06645 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Essu küla, Tammise 
(Kuivatikompleks) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kas on välistavaid asjaolusid kasutusloa 
väljastamiseks- juurdepääs avalikult kasutatavale teele.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27277675>  (menetlus nr: 
474373), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister